fredag 11. februar 2011

..vår i luften..

Idag kan vi snakke om vår i luften her hos oss,
sola skinner og det frister å sette seg i solkråa,
men dog, her en ennå både kaldt og vindfullt ute
så jeg tror nok jeg venter litt til jeg...

Fant ut av jeg skulle ta inn noen grener av en blomstrende rips-busk jeg har i hagen,
og nå står den faktisk i blomst inne...
Men den har hvite blomster..?
ute blomstrer den jo med rosa små blomster,
maken til de hvite jeg nå ser den står med...

 Lengter mot vår - ja vi gjør vel det mange av oss nå,
selv om vi har noen måneder igjen før den melder seg helt...

Ha en fin fredagskveld da!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere