lørdag 22. mai 2010

Blogg-TØRKE?

Huffa meg, ja nå vet jeg hva de mener
når de sier at hodet er tomt og man finner ingenting å skrive om...

Det skjer helst når vi har altformye å gjøre tror jeg,
hodet er ikke tomt men har formye å holde styr på,
så konsentrasjonen og kreativiteten går i stå liksom...

Selv er jeg inne i en merkelig "verden" nå,
jeg står på trappene til nye utfordringer
og vet egentlig ikke hva som vil skje
i min nærmeste fremtid..

MEN, noe nytt og spennende blir det
og jeg ser med glede frem mot denne endringen...

Det jeg snakker om er en endring i hverdagen min,
der jeg går fra å være fast ansatt
til "fri som fuglen"

eller nesten da..

Dere får henge med så lenge,
så vil jeg komme nærmere inn på "hemmeligheten" litt etter litt..

Forresten så har min datter og jeg blitt "hekta" på sjokoladetrøfler..
Vi har "hamstret" disse lekre bitene
og nyter dem til ettermiddags-kaffien altfor ofte..:)



Ha en fin pinse-helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Sliter med bloggtørke støtt og stadig,jeg. Så alene er du ikke. Om det er noen trøst.

    Hmmm...Blir spennende å følge med i bloggen din fremover nå da. Håper du slipper "bomben" snart.:))

    SvarSlett
  2. Blogge skal ein gjere når ein har lyst og tid...
    Ikkje fordi ein må...

    Ha ein flott vårkveld!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere