onsdag 16. juni 2010

FERSKT BRØD

IKKE MYE
smaker like godt som nybakt brød...


Det er lenge mellom hver gang
men idag fikk jeg så lyst til å bake grovbrød.

Den gode bakelukten i huset
og smaken av en fersk "kakeskive" med brunost...

Ja, å så var jeg nede i hagen hos min far,
for å "ta" rabarbra med hjem.

Har nå en stor balje med rabarbra som jeg lurer på hva jeg skal gjøre med..
Sylte, lage pai, rabarbra-dessert eller suppe?

Mulighetene er mange, så jeg får tenke på saken.
Sette den i kjøleskapet til i morgen, 
så får vi se hva jeg finner på da :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere