fredag 2. juli 2010

FERIE

Endelig ferie!
Sol, varme, late dager og ...


Jeg har baket, vasket, ryddet,
sånt som man syns man må gjøre når man har fri....;)

Og jeg har også vært ute i hagen og tatt i et tak.

Siden vi ikke har hatt så mye sol og varme hos oss ennå
så henger uteplantene mine litt etter.

Bacopa'en ved inngangsdøren kommer litt om senn,
og er den jeg kan stole på vil blomstre til langt ut i oktober.



Men nå stikker faktisk solen frem,
da vet jeg ikke annet enn å få på seg shortsen og stikke ut..
Ha en fin og solrik dag dere!





1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere