tirsdag 8. februar 2011

..blåbærkake ♥

Idag fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på å bake en ostekake...
Kan i grunnen ikke huske siste gang,
og nå har det seg slik med meg at jeg fort endrer på oppskrifter
og lager mat alt etter hva jeg har i kjøleskapet.
Så også idag...

Jeg hadde altså:
1 boks Vaniljekesam
4 egg
litt sukker, sitron og gelantin
Havregryn, malte hasselnøtter og honning
1 pk blåbær-gele og 1 liten eske blåbær fra butikken

Håper den smaker!



 Husmora (les; min datter) skal ha venninne-klubb ikveld,
tenkte de skulle få teste den :)

Velbekomme!

1 kommentar:

  1. Den såg god ut..
    Kjekt å bruke det ein har på lur..
    Vi ha vel levd ei stund viss vi tok i bruk alt vi hamstrar ;-)

    Ha fin kveld!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere