søndag 20. desember 2009

4. SØNdag før jul

NÅ er vi kommet til 4. søndag i advent og de fleste av oss er vel ferdig med julegaver, baking og vasking..bare ikke jeg..

NEI nå skrøner jeg litt, har endelig blitt ferdig med julegavene. Bare noe lite som står igjen der.
...
Har hatt et lite prosjekt på gang også..
de små hestekastanjene jeg plukket har blitt til litt "pynt"
til å henge opp :)






Men stua, nei den tar tid du!
Nå har vi endelig begynt å få på tapetet, det ser ut som om jeg har valgt en litt vel mørk farge faktisk..hmm

Men siden jeg skal ha hvitt tak,
samt hvite lister og karmer så våget jeg meg på en litt mørk grå/grønn tapet..

Hvordan det vil bli, nei vi får se...

De siste dagene før høytiden skal nyttes godt. Nå skal det handles inn og de siste "runde" kakene skal bakes, ja selvfølgelig så må jeg fram med vaskebøtta litt også :)

Ha noen fine, men travle dager dere, så finner vi tid til litt kos innimellom!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere