onsdag 11. november 2009

..trøste og bære, nå er jeg altså igang med noe som jeg ikke helt har kontroll på.


Min skjønne datter har brukt en hel kveld på å hjelpe sin "gamle" mor med å bli NY BORGER i BLOGGLANDIA..


Dere som nå etterhvert vil titte innom til meg vil få bli kjent med en rar og tullete, korttenkt og impulsiv, forholdsvis ung og "sprek" jente som gjør sitt beste for å bli forstått (misforståelser kan ikke unngås, det er min erfaring). Derfor ser jeg nå muligheten til å vise dere litt av min verden og hvordan jeg ser den.


Ha bare litt tålmodighet så er jeg her igjen!


1 kommentar:

  1. VELKOMEN til dette herlige landet:)Eg flytta sjølv inn for to mnd sidan og har blitt hekta!
    Her er det gøy:)
    Lykke til!
    Ønsker deg ein god dag:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere