fredag 12. mars 2010

Jobben på hytta?..



Joda, det gikk fint det,
å jobbe fra hytta..
I hele dag har jeg svart mail, laget rapporter
og oppdatert meg på nye prosjekter
mens min bedre halvdel har vært på skitur..
Yes, it went well
working from our cabin up in the mountains in mid-norway
Answering emails, doing reports and
being updated on various projects,
whilst my "better half" went out skiing...

Hmm.

Men nå er jeg klar for helg!
Her er en liten titt fra hytta, ikke helt ferdig ennå
en peis skal opp om senn..
I morgen skal jeg på skitur, har kjøpt appelsiner og kvikklunch...
But now I'll start my weekend
and will go out cross-country skiing tomorrow..
hopefully it won't snow as much as today..

Ha en fin helg alle
Have a great weekend all

Noen bilder fra hytta / some picture from our cabin



(drank coffe all day today..)

5 kommentarer:

  1. Wow, for en flott hytte!!!
    Du må da få helt roen her, selv om du jobber...

    Ha en fin kveld, og god skitur imorgen!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Kan skjønne at du finner roen der,ja. Vi drømmer også om hytte,men det blir vel med drømmen noen år til.

    Kos deg på skitur i morgen!:)

    SvarSlett
  3. Hvor ser det bare superhyggeligt ud. Og dejligt at kunne kombinere arbejde og hygge. Knus og tak for din søde kommentar på min blog♥

    SvarSlett
  4. Knallfin hytte! Skjønner godt at du kan arbeide herfra!!

    Ønsker deg en deilig dag!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere