mandag 15. mars 2010

Omplanting..



Nå er det vel snart tid til å plante om?
Mine stakkars stueplanter skriker etter ny og næringsrik jord!

Slik er det med meg også avogtil,
jeg har behov for nye impulser og tanker, bli påminnet og rusket litt opp i.
Jeg trenger påfyll som gjør livet mitt rikere og som jeg kan ta med meg når jeg trenger et lite puff.

Dette påfyllet ser jeg at jeg finner i hverdagen, hos mange av dere som også skriver om livet deres, 
hva som opptar dere og hvordan dere takler utfordringer og prøvelser.

Hos mine kollegaer og venner som jeg omgås hver dag og som jeg gleder meg til å treffe morgenen etter.
Og selvfølgelig hos min familie som står meg nær og som jeg ikke kan leve uten..

(en av mine hjerteknusere)
 
Denne helgen ble en fin helg, tross sludd og snøbyger.
Vi fikk oss to fine skiturer med kvikklunsj og appelsin i sekken.
Nesten som påske :)

Dette er noe av det påfyllet jeg trenger, det hjelper til at kroppen min fungerer og gir meg glede tilbake.

Ønsker dere alle en riktig god og meningsfull uke!


2 kommentarer:

  1. Så flott at vi kan gi kvarandre inspirasjon her inne :-)

    SvarSlett
  2. Påfyll trenger vi alle og heldigvis er det mange steder å finne det. Til og med et smil fra en ukjent i kassakøen på Rema kan gi påfyll.

    Ønsker deg en herlig dag videre.:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere