søndag 3. januar 2010

DET snør, det SNØR...





Riktignok er det på denne tiden vi bruker å ha et lite snøfall her ute.
Men nå er det meldt masse snø og så skal vi få en kuldeperiode etterpå :)
...
Dette er noe vi liker,
vi som ser fram i å få gå på ski og leke ute i snømassene.
...
Igår var jeg ute, på en liten tur i skog og mark, for å ta bilder.
Siden jeg er ny i faget så ser jeg at jeg må planlegge bedre før jeg drar ut...
Det er visst ikke bare en smal sak dette,
å få bildene skarpe og fine...
Gjorde noen forsøk men ser at jeg har en lang læringskurve :)

Inne i skogbrynet står der et gammelt tun
med et stabbur og en stue..
Et idyllisk sted både sommer som vinter.





Fikk imidlertid også noen bilder fra havna vår,
der frostrøyken hadde lagt seg som en teppe..



Idag laver det ned og det ser ikke ut som om vi vil få videre dagslys..
...

Nestminste-mann er inne for øyeblikket, og venter på Brødrene Dahl...
Tenk 5-åringen følger de seriene som gikk da min søster og jeg var unge..;)
Tiden går...og nå er altså jeg mormora og har to skjønne sjarmtroll boende i sokkelen..

Neste uke er vi tilbake i hverdagen igjen.
Men vi har ikke planer om å rydde julen ut ennå.
Siden vi ikke pynter før lillejulaften blir det for lite julehygge når 1. januar står for døren.
Vi holder derfor tradisjonen med å sende jula på dør den 13.januar.

Til sålenge; ha en fin uke dere!






3 kommentarer:

  1. Litt har du nok lært deg om fotografering, for det var mange flotte bilder her :-). Takk for tips inne hos meg.
    Jeg syns ikke dette er enkelt, men jeg gir meg ikke så lett! Learning by doing :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Flotte bilete!
    Skal visst bli kaldare, toler vel det også..
    Riktig godt nytt år til deg og dine ;-)

    SvarSlett
  3. Så skjønne bilder du har tatt. Så spesiell stemning. Jeg ønsker deg et år fylt med mye glede! Ser frem til å følge bloggen din i 2010!

    Ha en deilig helg!

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere