søndag 24. januar 2010

Helgefred..

Usj, nå er denne helgen også snart tilende.
Helga er altfor kort.
Men denne fredagen fikk jeg noe spennende i posten..

Har lenge ønsket meg en macrolinse.
Fikk imidlertid et tips for en stund siden og bestilte helt fra "over there" en close-up linse.
Så nå skal den testes ut.




Close-up linsen er en rimelig erstatning for macrolinsen og skal i mange tilfeller være en meget god erstatter.
Det meste hviler nok på ferdighet, men jeg har tro på at "øvelse gjør mester"
 så nå setter jeg den nye på den gamle og prøver meg frem :)

...

Denne helgen hadde vi lørdagskos med empanadas og vin, i heimen.
Herlig, iflg.  min datter :)



Nye utfordringer står for tur..

Ha det fint i uka som kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere