fredag 1. januar 2010

NYTT ÅR og nye forsett




går vi inn i et nytt år og de fleste har vel ønsker og håp for de nye dagene som kommer.
Det er litt spesielt å runde enda ett nytt år..
...
Noen av oss har hatt et begivenhetsfullt år og ønsker seg kanskje roligere dager, uten de store bølgene.
Andre igjen ønsker seg nye muligheter og ser fram i utfordringer og personlig vekst.
Alle ønsker vi oss gode dager.
...


Selv har jeg mine ønsker og forsett, og et av dem favner igrunnen alle sammen; 
Å leve fullt ut, hver dag, som om morgendagen ikke fantes...


Nå sier nok de som kjenner meg at dette var da store ord, og det er jeg helt enig i...


Men jeg tenker at;


jeg vil ikke la tiden løpe fra meg,
jeg vil bestemmer mer selv,
jeg vil ha flere fine fjellturer,
klatre mer,
ta flere bilder,
treffe gode venner oftere,
kose mer med småtrollene i huset (de mener nok at jeg koser nok :)
og ikke minst


MINNE meg selv på at;


IDAG vet jeg at jeg lever, MORGENDAGEN kjenner jeg ikke


...


Vennlige og gode tanker ønsker jeg deg og dine for det nye året!


1 kommentar:

  1. Takk for besøket på bloggen min. Det var bra at du la igjen et spor så jeg også fant den fine siden din.
    Følger deg i ettertenksomme ord og ønsker for hverdagen.

    Gleder meg til å bli mer kjent med deg og bloggen din i 2010. Måtte det bli fylt med mye glede hos deg!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere