søndag 17. januar 2010

som KATTEN

Lurer på om jeg ikke er litt som katten...når jeg ikke føler meg helt topp vil jeg helst bare ligge i ro,
aller helst krype godt under dyna og ha det varmt og godt.
...
Men når forma bedrer seg kommer arbeidslysten og livsgleden igjen.
Da blir det meste lystbetont og jeg ser fram i selskapligheter og sosiale sammenkomster.
...
Har hatt middagsselskap denne søndagen. Veldig koselig men en altfor sjelden hendelse dessverre.
Både pappa og svigers kom til middag, husbondens dag skulle feires,
sammen med resten av gjengen ble vi 9 stk.

Middagen smakte sies det. Vi tok helstekt ørret :)
Nå står ny uke for tur samt nye muligheter og utfordringer.
Ha det fint da dere!

1 kommentar:

  1. Koselig med samling! Det trenger ikke alltid være så mye som skal til. Det har jeg lært etter mange år hvor alt måtte være "på stell" til enhver tid.

    Ønsker deg en deilig start på uken!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere