tirsdag 12. januar 2010

UKEstart

UKA startet ikke som planlagt. Fikk noen uforutsette fridager...
...
Av og til blir en tvunget til å holde seg i ro
og det er ofte slik at det gjør bedre for helsen enn en skulle tro..
Men dagen idag er helt nydelig
og jeg har tatt noen bilder av den nye stua.

(har ikke ryddet ut jula ennå vi...det blir til helgen, her i huset)




...
Ennå mangler både det ene og det andre av inventar.
Tar ikke sjangsen på å sette inn de gamle møblene, da de fort kan "gro fast" :)
Jeg leter altså etter en ny skjenk, vitrineskap og bokhyller.
Sånne ting som nå må skiftes ut, etter ca. 25 år, så jeg har god samvittighet altså!
De gamle møblene skal få leve videre, men på et helt annet sted :)
...

SÅ tilslutt, noen ord som gleder og minner om hvor heldige vi er som får ha disse i vår hverdag.
Jeg har mange slike avtrykk rundt om ;)

(lite barns hånd)


HA fortsatt en fin uke!







4 kommentarer:

  1. Riktig godt nyttår til deg også Merete og takk for at du vil følge bloggen min!
    Så flott at du finner noe av interesse der - det er alltid hyggelig når noen liker det man gjør...
    Håper du får en fin og solfylt uke!

    Vennlig hilsen Lene

    SvarSlett
  2. Hei snupp, skal legge deg til med en gang!
    Klem,M
    Ps. håper du vil følge min private blogg også....går det ikke an å følge din?
    ds.!

    SvarSlett
  3. Hei, nå har jeg åpnet for følgere jeg også ;) Er litt ny i "Bloggeland" så jeg lærer nytt hver dag!

    SvarSlett
  4. Hei
    Koselig blogg med mange fine bilder.
    Hyggelig å titte innom.
    Ha en flott uke.
    Anita:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere