torsdag 28. januar 2010

LANO for liten..


Bading :)



Lek med vann er noe de fleste barn liker.
Mine barnebarn også :)

Da mormora skulle være barnepasser noen kveldstimer
sto bading på programmet.

De var ikke sene å be nei.
Kveldsmaten var gjort unna i en fei
og vips så var klærne av og begge to i badekaret..

Hva som fasinerer med vann skal jeg ikke utdype,
men morro er det i alle fall.

Det endte med at jeg måtte skifte klær...








OG det gode er at etter kveldsbadet sovner de fort... ;)

Til sålenge, ha en fin dag i morgen!

3 kommentarer:

  1. For noen nydelige øyne det barnet har!
    Ønsker deg en god helg, klem, M

    SvarSlett
  2. søte små:)
    så kjekt du vil følge bloggen min.

    SvarSlett
  3. Hei.:)

    Flott blogg og enda finere navn. Har selv gått under navnet Meta siden jeg ble født for noen "få" år siden.

    Ha en herlig kveld og søndag.:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere