torsdag 14. januar 2010

EttermiddagsKVILD

Her i huset setter vi pris på en GOD ettermiddagskvild...
Men vi har hver vår måte å nyte timen på.
...
Noen av oss tar en god og velfortjent lur på sofaen.
Andre setter seg gjerne ned med dagens avis, blad, eller en god bok...

OG jeg- jeg lager meg gjerne en deilig kopp kaffi..
idag ble det kaffe med mint og sjokoladearoma; mmmmm :)

(min "svigersønn" i dyp konsentrasjon)


(husbonden i drømmeland..og min kaffikopp ;)


Nå nærmer det seg ukeslutt og da jeg har vært litt redusert denne uka
håper jeg at både vær og føreforhold til helgen blir bra.
For da vil jeg ut å ta masse bilder :)

Ønsker dere alle en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Lykke til med fotojakt i helga. Hyggelig at du har tittet innom bloggen min, jeg kommer gjerne igjen hit. Med vennlig hilsen Turid

    SvarSlett
  2. ja her er det ulike aktiviteta :) herleg når alle kan slappe av på sin måte.
    Flott blogg!

    Klem!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

..til deg..

Når du avslutter dagen, så befri deg for den. I morgen er en ny dag med sine håp og løfter - altfor dyrebar til at man skulle sløse bort et øyeblikk av den på gårsdagen.
Ralph Waldo Emerson

Følgere